İş Hayatına Dönersem Eğer Yeni CV me Yazacağım Becerilerim :-)

Nisan 26, 2014

Sırtı bana dönük olan sürekli devinim halindeki bebeğin ağzını görmeden yemeğini yedirebilirim. Hem de hiç dökmeden tabii ki.

Aynı anda ilk okul birinci sınıf öğrencisine yazı yazdırırken dördüncü sınıf öğrencisinin okuduğu ödevini dinleyip eşimin sorduğu soruyu cevaplayabilirim.

Bir çiftlikteki hayvanlarının ayak sayısından kaç tavşan kaç inek var şıp diye bulup tavşanları halıları kemirmesin diye balkona yaptığım kafese koyup inegin sütünden yoğurt mayalayabilirim.

Aynı anda beni çağıran üç kişiye de cevap yetiştirip, blog yazabilirim.

Sabah yatak odasından mutfağa geçerken yolda bulduklarımı yerine koyup, yumurta haşlarken öğlen yemeğini ayarlayıp kahvaltıyla birlikte çamaşır makinası çalıştırabilirim.

Aynı pantolonun dizine bir milyonuncu yamayı dikip bir taraftan da iğnenin fiziksel yapısıyla ilgili sayısız abuk teori dinleyebilirim.

Aynı şeyi her gün ama her gün sabirla tekrar edebilirim. Elini yıkadın mı? Sabun da kullaaan gibi..

Aynı anda çılgınca sinirli bir şekilde bağırırken telefonda nazikçe konuşmayı başarabilirim.

Kızgınlıktan gülümsemeye o kadar hızla geçerim ki artistler solda sıfır kalır.

Aynı zamanda dünyanın en komik suratlarını yaparken yeri geldiğinde saatler sürecek olan şarkıları uydurabilrim.

Kucağımdaki bebeği yukarı aşağı sallarken sağa sola devinimleyip bir de yaylanabilirim.

Bir elimde bebek, çanta, örtü, paltom varken diğer elimle kapalı bir durumdaki bebek arabasını kurup aynı anda yanımdaki ufaklığın yola fırlamasını engellerken bir de sorduğu abuk sorulara cevap verebilirim.

Salca, meyve suyu lekesi falan dinlemem bulduğumu çıkartırım, baktım çıkmıyor üzerini boyarım. Yeni aldığım paltoyu ilk gün yırtan çocuğuma bağırmamayı başarıp bir de öyle yama yaparım ki yeni gibi olur.

Hazır cevabımdır, hatta hazır cevaplığın hayati önem taşıdığı o anlarda sakinliğimi koruyup cevabımı yapıştırırım.

Öpücükle ateş ölçerim, hangi antibiyotiğe başlamam gerektigini şıp diye anlarım.

Çocuğuma kötü davranan diğer çocukları hırpalamaktan kendimi alı koyacak kadar sağ duyu ve sabra sahibim.

Hiç aralıksız, nefes almasız yarım saatlik konusmayı dinleyebilirim, hâlâ uzuyorsa bir saate kadar dinliyormuş gibi yapabilirim.

Yüz çocuğun arasından kendiminki ağlıyorsa duyabilirim. Yine yüz çocuğun bağrışı arasında sakince arkadaşımla sohbet edebilirim.

Kaybedilen her şeyi bulabilirim, bilgisayarda kaydetmeden kapattıkları için kaybolan yazıları bile.

Kaydırağa tırmanmaktan korkan çocuğumu - düşecek diye ödüm kopsa da- teşvik edebilir, aynı anda bulduğu her şeye çıkan deli tepeleği zaptedebilirim.

Arada üçünü de hazırlayıp, yüz bin eşyayı yanıma alıp evden çıkarken üzerimde kusmuklu tişört olduğunu fark edebilirim ama o kadarı kadı kızında da olur:-)




Benzer yazılarım

33 Yorum yap

  1. Vuhhuu :) bunca beceriden sonra seni bende başkan ilan edebilirim :)))

    YanıtlaSil
  2. :-) Pişman olmayacaksın Hamiyet:-)

    YanıtlaSil
  3. Yahu pişman olunur mu baksana ne cevherler var prof. doç. yanında küçücük kalır :)Başkan olacak kadınsın vesselam :)

    YanıtlaSil
  4. o telefon şeysini bende becerebviliyuorum. Yalnız değilsin yani :D

    YanıtlaSil
  5. Diğerlerini de yap sonra kozumuzu paylaşalım İnya:-)

    YanıtlaSil
  6. yok ben senle boy ölçüşemem :=))

    YanıtlaSil
  7. Her eve lazım Handan...İlerde bunlara; gelini tatlı dille idare edip, dediklerimi yaptırabilirim..toruna mama yedirirken dünürümle sohbet edebilirim...eklenecek inşallah canım.

    YanıtlaSil
  8. Öyle bir geçer ki zamandaki sülümanı bile geçtin:))))) Bence de her eve lazımsın:))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  9. Yok yok yaparsın da onbeş yıllık annelik deneyimimden kaybediyorsun sadece İnya:-)

    Günercim evet ilerde onları da eklemeyi düşünüyorum canım:-)

    Çenebaz, her anne aynı durumdadır bence, onun için de her evde varız zaten:-)

    YanıtlaSil
  10. Valla böyle bir cvye bir kadın idareci karşı koyamaz ama hiç bir erkek patron bunların nasıl da zor olabileceğini anlayamaz :)

    YanıtlaSil
  11. Ahahahahaa süper yaa. Yarın gel işe başla. Maaşta anlaşırız şekerim. ssk+yol+ yemek var. Ara sıra blog izni de veririm. :)))))

    YanıtlaSil
  12. Günaydındındırıdımmmm Hendenimmm. Güzel pazarlarrr dilerimmmmm :D

    YanıtlaSil
  13. Yürümeyi başarır başarmaz geliyorum Daisy- ups sürekli bozulduğum ve yedek parçamın olmadığı kısmını söylemese miydim acaba:-) Günaydın:-)

    YanıtlaSil
  14. valla harikasın canım hayran kaldım :)

    YanıtlaSil
  15. Yürü be Handan kim tutar seni:):):) Bende emekli olunca evde yapacaklarım listesini hazırlayayım bari, zira yakın olabilir hahahaaaaa:):)

    YanıtlaSil
  16. Beni çocuklar böyle yaptı Bahar:-)

    Emekli olunca ne yapacağını bilemezsin şimdi, seni yanıma çırak alırım bi müddet Yaz:-)

    YanıtlaSil
  17. "Aynı anda çılgınca sinirli bir şekilde bağırırken telefonda nazikçe konuşmayı başarabilirim."

    ben en çok bu maddeyi sevdim.Tüm yaz sezonu boyunca bu haldeyim çünkü:) bir müşteriye sinirlenir kendi kendime bağırıp çağırırken,bir diğeriyle ilk müşterimmiş gibi sakince ilgilenebilirim.

    YanıtlaSil
  18. "İzlenme rekorları kıran iş görüşmesi" ni izlemeni tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  19. Süpersin Handan'cım süpersin :)))

    YanıtlaSil
  20. Harikasın Handan, okurken bir yandan da düşündüm, ben bunların kaçını yapabilirim diye ama bi yerden sonra koptum :)

    YanıtlaSil
  21. Bu çok önemli bir özellik Bibis:-)

    Bakacağım Kadriye:-)

    Biz kadınlar süperiz Gülçin:-)

    Mecburiyetten gelişti bunlar Burcu, sen de olsan sen de yapardın:-)

    YanıtlaSil
  22. :))))
    "Kucağımdaki bebeği yukarı aşağı sallarken sağa sola devinimleyip bir de yaylanabilirim."
    Hepsine bayıldım ama buna koptum.
    Harikasın, süper anne.



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her anne bir şekilde süper olmak durumunda DeKubad :)

      Sil
  23. Süper!!!! Valla iş yerim olsaydı seni yönetici sekreter veya baş asistan olarak alırdım, bir de hazır cevaplılık ve kaybolan yazıları bulma işine çok ama çok gıpta ettim çünkü ikisini Allah bana vermemiş, esirgemiş. Şöyle söyleyeyim bir şey söylendi bana farzet. O an asla uygun cevap aklıma gelmiyor. Eve gidiyorum, düşününce o cümleyi harika cevaplar geliyor!!!! Yani hep böyleyim. Anında pat diye ağzının payını veremiyorum. Yani hazır cevap kursu olsa ilk ben yazılırım...:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hazırcevaplığım da çocuklara karşı Müjde, yoksa aynen senin gibiyim, sinir olurum aklıma geç geldiğine :)

      Sil
  24. Seni Kreşime yönetici olark aldım gitti.

    YanıtlaSil
  25. Harika bir cv ahahahaa :))

    Sabun kulaaannnn kısmı bana çok tanıdık özellikle :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, hâlâ da kullanmıyorlar Şebo, ah ah :)

      Sil