Noel Pazarı İkinci Bölüm

Aralık 13, 2016


Bu yıl benim bir sürü yeni yer görüp bir çok fotoğraf çektiğim, masal köylerini dolaşıp hayalimdekileri gerçekleştirdiğim cıvıl cıvıl bir yıl olarak hayatımda yerini alacakken ne yazık ki ülkemde yaşananların üzüntüsü ile acı bir tat bırakıyor yüreğimde.


Keşke hayatı zorlaştırıp, insanları abuk subuk sınıflandırıp, kafamızın içindeki aklı kilitleyip iyilikten uzaklaşmasaydık.


Rengârenk nasıl da güzel gözüküyor her şey oysa.


Neden insanlar tek renk tek tip olsun ki.


Neyse, ışıklar karanlık ruhları aydınlatsın, güzellikler kaskatı yürekleri yumuşatsın, hayatın büyüsü herkesi sarıp sarmalasın diyerek sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum.































Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Ay valla fotolari gördükce yine gidesim geldi. Haftaya bos günümde bir kez daha gideyim ben Erkan'la. Bu sefer fotograf cekmeye calismadan, tadini cikara cikara. Adamcagizin yaninda degildim gecen sene sanki hic, habire resim cekecegim diye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir fikir Ayşecim, birlikte tadını çıkartın bizim yerimize de :)

      Sil
  2. Toparlayamıyorum kendimi bu sene, hah diyorum, bir şey oluyor. Çok severdim böyle resimlere bakmayı, zevk alamıyorum, üzülüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefes aldığımızdan utanır olduk Aze, ne huzur kaldı ne umut. Çok kızgınım yine.

      Sil
  3. Harika fotoğraflar,gerçekten iyi moral olmuş Handan,iyice depolasaydın.
    Masal dünyası gibi her yer,o kar mizansen ve dekor -oyuncaklar müthiş...

    Benim oğluşda Amerika'ya hep bu tarihlerde davet eder.Ancak kısmet olmadı,malum annem ve sağlık problemleri gidemedik seneye inşallah...
    Sana da tekrarı olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel moral olmuştu gerçekten de Merih, inşallah seneye siz de gidersiniz. Bambaşka bir atmosfer.

      Sil
  4. Şu görüntüleri bir de ülkemizde görsek, ne güzel olur. Görseller de kendimi farklı galakside hissettim :) harikalar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel olurdu Zürafa, ben de öyle hissettim. Teşekkürler :)

      Sil
  5. Kışı senin fotolarınla seveceğiz artık sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana, öyle olursa Yurdagül :)

      Ben severim kışı, önceki hayatımda kutupayısı olduğumu düşünüyorum :D

      Sil
  6. Gece çekilen fotoğraflara bakmayalı uzun zaman olmuş gibi geldi bana. Kendi adıma konuşuyorum tabi. Bakmak iyi geldi :) İnsanlar sokakları doldurmuş etraf süslenmiş şıkır şıkır. Dükkan vitrinlerine de bayıldım. Fotoğrafları bir bir büyütüp inceledim. Emeğinize sağlık gezmiş kadar oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıklar,renkler tam bir terapi etkisi yaratıyor, değil mi Zülâl :)

      Sil
  7. Söylediklerine tamamen katılıyorum arkadaşım...
    Neden birbirimiz olduğumuz gibi kabule dip, güzellklerle yaşamayı beceremiyorzu ki:/

    Bu arada baykuş lambaya ba-yıl-dım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baykuş lamba nerede diye beş dakika arandım, iyi mi Şebnem :)

      Sil
  8. Insan resim cekmeye doyamiyor degil mi 😊

    YanıtlaSil