Tamam İtiraf Ediyorum Pek Fazla Vitrin Keyfi Yapmadım

Aralık 23, 2013

Etrafa bakmaktan vitrinlere pek sıra gelmedi. Belki ayakkabı alırım diye hayale kapılmıştım ama ... O kadar kolay olsaydı o iş :)

Neyse haydi sizi biraz Bağdat Caddesi'ne götüreyim :)


Sahil yolunda otobüsten indiğimizde karşımızda bu manzara vardı :) İnsan her defasında martı çekeceğim diye uğraşır mı ? Uğraşır :)




Caddeye çıktığımızda bir de ne görelim Vakko karlar altında :) Zaten bu binasına bayılırım, bir de karlar altında görüntüsüyle oradan ayrılmak istemedim.


 
Bu sene benim senem olacak :)


İçine girip gezdiğimiz ender mağazalardan birisi, zaten almalık değil gezmelikti :)




Çiçekler porselen mi diye parmağımın ucunu hafifçe değdirdim. Çok hassas aman ellemeyin diye uyarıyı aldım. Eee, kardeşim bu nesneye 8500 lira (Sekiz bin beş yüz lira !) verdikten sonra eve kadar nasıl götüreceğiz biz onu kırılmadan o zaman. Tozu falan da alınmaz şimdi bunun :)



Wish it. Do it :) Bu kadar basit...


Sonlara doğru artık ışıklar yanmaya başladı, bir de gece gezmek lâzım :)


Aaaa diğer ayrıntıları unutuyordum..


Anadolu yakasını dolaştık, bir ara da Nişantaşı'na bakmalı, orada neler oluyor :)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Ben galiba uzun süredir disari cikmiyorum. Ne guzel suslemeler var. Ankarada gordugum birkac avmnin susleri hep ayni, cok sıkıcı

    YanıtlaSil
  2. Hepsi ayrı ama son kare müthiş :))

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu kadar beklemiyordum Nesrin, sokaklarda olunca daha da güzel geldi sanki.

    Caddenin her köşesinde başka bir renklilik vardı Özii, fotoğraflar da cıvıl cıvıl oldu dolayısıyla.

    YanıtlaSil
  4. ne o fiyatlar ya, ama tabi haybeden ayakkabı kutusuyla para kazanılınca böyle de düşünmeden harcanılıyor herhalde. Neyse, bu güzel görüntüler ve resimlere siyaset karıştırmayalım. Gerçekten güzel bir gün olmuş,
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  5. O fiyata bir biblo alana kadar kaç çocuk sebindirilirdi kim bilir diye düşünmeden edemedim Cenebaz. Tamam çok zarif şeylerdi ama, ama yani, bir işe de yaramayacaklar...

    Evet çok güzel ve huzurlu bir gündü bu arada:-)

    YanıtlaSil
  6. Çarşamba gunu Nişantaşı diyelim o zaman:) Harika. Ben 20.30 itibariyle özgürüm:)E ışıklar o saatte hala yanıyor.
    Aynur k.

    YanıtlaSil
  7. Çarşamba ne yazık ki bana hiç uymuyor Aynur,konuşalım biz seninle:-)

    Çok hoştu her yer Bahar, insana mutluluk veren küçük ayrıntılar:-)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel fotoğraflar :)İçim açıldı resmen :) Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Büşra :) Bakacağım bloğuna.

    YanıtlaSil