:)

Temmuz 08, 2008

Mahlukata ömür dağıtımı yapılıyormuş. Önce eşeğe sorarak başlamışlar.

- Sana 60 yıl ömür veriyoruz, ömür boyunca itaat edeceksin, dayak
yiyeceksin, sürekli çalışacaksın.
Eşek:
- 60 yıl ömür bana çok fazla, bunun 35 yılını kesin, 25 yıl bana yeter.
demiş. Kabul edilmis...
Sonra sıra köpeğe gelmiş. Köpeğe demişler:
- Sana 30 yıl ömür veriyoruz. her an sadık olacaksın, ne verirlerse
yiyeceksin, evleri bekleyeceksin.
Köpek:
- 30 yıl ömür bana çok fazla. Bana 15 yıl yeter. 15 yılını kesin demiş,
kabul edilmiş...
Sıra maymuna gelmiş. Maymuna demişler:
- Sana 20 yıl ömür veriyoruz. Ömrün boyunca şaklabanlık yapacaksın, daldan
dala atlayacaksın insanları eğlendireceksin...
Maymun:
- 20 yıl ömür bana çok fazla 10 yılını kesin bana 10 yıl yeter. demiş. O da
kabul edilmis...
Sıra insana gelmiş. İnsana demişler:
- Sana 20 yıl ömür veriyoruz. Her şeyin sahibi sensin herkes sana itaat
edecek..!
İnsan:
- "20 yıl ömür bana çok az, şu 20 yıla eşeğin almadığı 35 yılı, köpeğin
almadığı 15 yılı ve maymunun almadığı 10 yılı ekleyelim" demiş. Kabul
edilmiş.
İşte bu yüzdendir ki insanlar 20 yıl insan gibi yaşadıktan sonra; 35 yıl
Eşekler gibi çalışıp emekli olur, 15 yıl köpek gibi evi bekler. Son 10
yılını da maymun gibi şaklabanlık yapar torunlarını eğlendirir... miş...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap