Su Damlasındaki Dünya

Nisan 02, 2007


Bu sabah,

Sadece dur ve bir bak dünyaya.

Sanki sen değilmişsin gibi,

Sokakta oynayan küçük bir çocuk ol

Sırtında yılların yüküyle adımları ağırlaşmış bir yaşlı ya da.

Bu sabah

Farklı düşün herşeyi

Çocuksan anne gibi

Anneysen çocuk

Sevgilin gibi

Belki de öğretmenin.

Bu sabah

Bir su damlasından bak dünyaya


Çok farklı görebilirsin...

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Günaydın Handan:))Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. Kaç gündür sular kesik. Damla felan gördüğüm yok. Küresel ısınma mağduruyum ayyyy. Sular akmıyor İstanbul'da.

    YanıtlaSil
  3. Selam :)

    Bir su damlası gerçekten düşününce bambaşka alemlere taşıyor insanı, başka hissediyorsun :)

    YanıtlaSil
  4. Sana da günaydın Katre.

    Valla, haftasonu burada harika yağmur yağdı Aylin. Fotoğrafı da o zaman çektim.

    Hoşgeldin Çilekli Pasta. Su damlası her zaman büyülemiştir beni.

    YanıtlaSil
  5. Selam Handancım, guzel yakalamıssın super..Sevmiyorum ben boyle havalaı gerci

    YanıtlaSil
  6. handan bayıldım ben bu fotografa..

    sıma.

    YanıtlaSil
  7. Eserel, yağmur harika bir şey. Ama tabi hiç ara vermeksizin hava sürekli kapalı olursa insanın morali bozulmaya başlar. Bu şehirden gidince bir gün her halde en çok baharlarını özleyeceğim.

    Valla ben de bayıldım Sima :)Kendimi pek takdir ettim çektikten sonra :D

    YanıtlaSil
  8. Günaydın Handancım:))

    Uyumuyorum yahu. Çocuklar okula ancak gidiyor. Müzik gidince rahatladın mı söyle bakayım?

    YanıtlaSil
  9. günayydınnnnnnnnnnn canımmm handann :)))) çook özledim seniii canımın içi :)))) ayliin senide özledim en son yok olmuştun sebebi anlaşıldı efendim sular kesik ondan yokmuş :D bak canım eğer sular kesikse kaybolma bir daha bak handan ile çok merak ettik seni :)) bize gel bizde sular var tamam mı :)))

    buarada şiir çook güzel olmuş handan..su damlasından bakmak dünyaya..ne kadar saf ve gerçekçi olurdu.. ama saflık bırakmıyorlar ki benim gibi insanı bile çıldırttılar :( ama olmaz ki canımmm tıtıtıtıtıt :)

    kocaman öperim senii ama enn kocamnındannn :)))

    YanıtlaSil
  10. Katre, nasıl rahatladım anlatamam. Ohhh yani :)

    Günaydın Zehra :)

    YanıtlaSil
  11. aa, siz oralı degilmisiniz? gitmeyin en guzel şehirlerden biri herhalde sizinki..Ankara hep kara...

    YanıtlaSil