Seçmece...

Şubat 19, 2006




















Haydi size göre en güzeli hangisi söyleyin.(Fotoğrafların üzerine tıklayınca büyüyor)

Yalnız şöyle bir sorun var hangisini seçtiğinizi tarif etmeniz gerekiyor. Altlarına numara falan koyamadığımı fark ettim :)

Birinciyi seçenler arasından birisine kahve falı bakacağım, ona göre, gelen oy versin :)

Ah, bir de tehdit, en az 35 kişi oylamadan yeni yazı mazı yok, ho ho ho, biraz dinleneyim bu arada, fotoğrafları yükleyene kadar yoruldum...
Herkesin tek oy hakkı var :)
İsimsizler geçersiz:)
Ne yapalım artık açık kapı bırakmamam gerektiğini öğrendim:)

Benzer yazılarım

51 Yorum yap

  1. Resimlerin hepsi güzel ama ille de biri dersen, köprülü resim...

    YanıtlaSil
  2. Ya nasıl seçeceğim hepsi harika,birden fazla fotoğraf var seçemiyorum desene gitti kahve falım :-(((

    YanıtlaSil
  3. Tamam çok zor oldu ama üstten 5.fotoğraf şömine keyfiniz,bloğumdada yayınlamıştım bu fotoğrafı ,ama seçim yapmak gerçekten zor oldu aslında son fotoğraftada gözüm kaldı ama ben yine 5.fotoğraf diyorum.

    YanıtlaSil
  4. Resimlerin hepsi çok çok güzel.Ama ben 1.sıradaki resmi yani dut ağacının resmini seçiyorum.Azmı dutundan yedim.Ahhhhh ahhhh...içim cız etti birden.Çok özledim,hem sizleri hemde oraları,mangal keyfini,bahçede çay keyfini.....herşeyi çooooooooook özledim.Kahve falı bakmanı da.Artık bi falıma bakarsın arkadaşım:))

    YanıtlaSil
  5. ikinci resmi çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi güzel...
    Seçemiyorum...
    Ben hepsine oy verebilirmiyim ?
    ...
    Yoo
    olmaz hile yapma dersen ;
    gözüm ikide bir
    ' odun' a kayıyor, Allah hayretsin.
    Onu seçeyim bari...

    YanıtlaSil
  7. Favorim: http://photos1.blogger.com/blogger/6917/1114/1600/IMG_0009.jpg
    yani kendinden 9 numaralı fotoğraf.

    TuLûAt

    YanıtlaSil
  8. Leylak, en sevdiğim çiçek.

    YanıtlaSil
  9. Mavi yasemini çook severim.. Ne güzel ne doğal ne samimi bişidir o.. Bi de burnu büyük de deildir.. Sokakta orda burda yetişir.. Benim oyum ona olsun..

    YanıtlaSil
  10. Uçan kuşlar..özgürlüğü anımsatıo sanki.o kadar resim içinde görünce rahatladığım ee tabi kimsenin seçmeyeceğine emin olduğum resme evet oyu kullanıorum..:)
    EE bi kahve fena olmas..hala bir şansım var umarım:D

    YanıtlaSil
  11. Ben şu değirmeni olan ahşap evi beğendim..
    Yıllardır böyle evlerin güzel olduğu öğretildi bize.. Kış aylarında çok soğuk olur ama resimde çok güzel..

    Ayrıca 35 farklı insandan yorum istemen kötü oldu.. Tek insan olsa ben olaya el atırdım..zaten bugün çok itirafçılığım üzerimde idi..
    Sağlık olsun artık..

    YanıtlaSil
  12. Odun olan.
    Benden bir seyler var icinde:P

    Kursad

    YanıtlaSil
  13. Kuşkusuz hepsi güzel, dolu ve anlamlı; lâkin, mutlaka birini seçeceksem, BEŞincisi oluversin derim.. Elimi uzattığımda, BİR gül demedine dönüşecekmiş hissi verdi bana. Fotoğrafı çeken ele de tabii şükranla..

    YanıtlaSil
  14. bencee
    alttan 8 saydım yanlış olmadıysa tarifde ediyim
    kuşlu olan güvercinlerin çutuğu

    YanıtlaSil
  15. sormaya ne hâcet sultanım ; balığa deniz sorulur mu ..
    hele de akşamüstüyse bir bahar günü
    yakamozlar da gözlerinde parlıyorsa sevdiceğinin
    daha ne isterim ..
    millet bana şiir için teşekkür ediyor ben de bunlar şiir değil diyorum.al işte bu da öyle oldu hay Allah yaa..
    anlamaynlar için :sonuncu foto

    yediniz di mi mangalda balığı yoksa bu mangal o mangal mı ..?

    YanıtlaSil
  16. hatun sergi açtı kaldırmıyor..
    şekerim ben bugün sabah saatleri itibariyle bağkur kadını oldum..biliyon geçenlerde ssk takılıyordum..bloglarımın hepiciği sana emanet..bana bulaşan üşütük birileri gelirse sen kovala bi zahmet..görüşürük...
    not:ayrıca çok günaydın;en bi günaydın;en güzel günaydınlar şekerim:)

    YanıtlaSil
  17. üstten 2. ve 5. resim çok etkiledi beni...
    hepsi çok güzel ama en güzelleri onlar bence...
    tek seçim hakkımız vadı ama ben hile yapıp iki tane seçtiimm :))
    sevgiyle kal
    BibiS

    YanıtlaSil
  18. Ben karar vermekte zorlandim..3tane seciyorum..Koprulu resim, beyaz bir cicegin oldugu , bir de en sondaki denizli resim;)

    YanıtlaSil
  19. Çok güzeller.
    Kırmızı meyvalı ya da çiçekli ağaç ile ahşap kulübe favorim.
    İllaki seçmem gerekiyorsa ımmmmm
    kulübeli fotoğraf diyebilirim.
    İllaki kahve falı isterim. Uzuuuun zaman oldu ki bana kimse kahve falına bakmadı. Ayrıcalığım yok tabi ama fal istiyorum ben ne yapayım?

    YanıtlaSil
  20. ay çok güzeller bunlar yaaa hi hi hi :)))
    senin gönlünden ne geçiyorsa o olsun handan ..
    aaa asma burda ben de en iyisi yanına gideyim kankamın o olsun evet evet o resim, sondan birinci ;)

    YanıtlaSil
  21. Kuşlu resimle köprülü resim arasında ki çiçeği seçiyorum :D çok tatlıı :D

    YanıtlaSil
  22. her acının tiryakisi kedi cim

    tepeden 7 kare de
    yüzmek istedi canım
    aslında 6 kerede de yüzmek isterdim
    yok kayıkla gezinti de olabilir
    ikisi arasında karar veremedim
    aynı yer galiba
    ayyyyyyyyyyyy henden nası canım istedi 7 karedeki sahsın yerinde olmak
    hadi gittim ben şu cinemascota bi uğrayayım

    YanıtlaSil
  23. cır cır konuşan sensin bi kere
    cinemaskotlu daisy
    mır mır mırıldanıyos işte
    ayağına sanal kestaneler batasıca
    jaws yiyesice
    cır cır cırmıklamaya gelirim
    ben birazdan, burası hendenin blogu
    sana sataşmaya sataşmaya formdan düşmüşüz biras antreman yapalım ;)
    bu arada şarkı güselmiş henden yerimde duramıyorum :)

    kedinin teki

    YanıtlaSil
  24. Biraz tembelilğe ihtiyacım olduğundan dolayı senin bu yaptığını ben de yapmayı uygun gördüm..
    Fikri çaldığım kişi sensin.. Bilgin olsun..


    Ayrıca ben rakamı biraz uzun vereyim ki uzunca bir süre olmayıyım.. Yalnız gider ayak seni de geri döndüreyim.. İsim mi yok..

    YanıtlaSil
  25. üçüncü resmi beğendim..

    Oldum olası birine çiçek vermek istemişimdir..

    YanıtlaSil
  26. ağacın çiçek açtığı resmi beğendim..

    Umut aşıladı bana..

    YanıtlaSil
  27. ateşin olduğu resmi beğendim..

    Kor ateşler içindeyim.. Bana beni anımsattı..

    YanıtlaSil
  28. Değermin olan evi beğendim..

    Hayallerimi anımsattı bana..

    YanıtlaSil
  29. İlk resmi beğendim..

    Niye beğendiğimi bilmiyorum.. Niye sevdiğimi de bilmiyorum..

    Beğendim işte.. Sevdim işte..Sebehsiz..
    Zaten sebepsiz olunca güzel oluyor..

    YanıtlaSil
  30. Hepsini beğendim..

    Maksat 37. yorum olsun..

    YanıtlaSil
  31. handan neler oluyo yine?günaydın ayrıca ama noluyoo yani?????????

    YanıtlaSil
  32. Oy sayısı 23 olmuş, 39 u görüp de şaşırmayalım diye yazıyorum:)

    YanıtlaSil
  33. 7.resim güzelmiş ben onu seçtim.

    YanıtlaSil
  34. tekrar günaydın şu artık gıcık olmaya başladığım blogculağa devamımı sağlayan kocaman gülümsemeli şekerlik..
    ben az önce bir şeyler farkettim.salak gibi gittim baktım.gidilecek daha iyi bir yer yokmuş gibi.
    şunu gördüm.''delirmiş insanlar.''fasülyeyi severim biliyorsundur..kız yoksa bilmiyormusun?davul çaldım blogumda kuru fasülye diye kaç aydır..özelliklede pilavın üzerinde olursa.:))))))))))..
    sokrat ne demiş biliyon mu handan..he o der öyle bilip bilmeden.
    ''faziletli laflar sarfetmek değil marifet...gerçek fazilet onu şahsiyetinize uyglayabilmektir''
    ne güzel demiş adam taaa ne zamanlar..
    ya ben sağ taraftan besmeleyle kalktım az önce ama yüzümümü az yıkadım acaba?ben biraz daha yüzümü yıkayıp geleyim bitanesi...gözlerimde ki çapaklardan mıdır nedir?yoksa halüsinasyonlarım mı geldi fazla korku filmi seyretmekten...belkide karnım acıktı yahu..fasülye görüyorum olur olmaz zamanlarda...sörf mörf yapmıycam arkadaşım ben..kanıma dokunuyor vallahi...
    ho ho ho...günaydın demiştim di mi?10 kere günaydın..yüzbin milyoncuk kere günaydın...beni hangi blogda bulacağını biliyosun..orada olacağım ben tüm gün...güzelliklere oskar vermeye devam ederim oradan..hakedende fazla kişi yok ne yazık ki..3'ü bir yerdemin dışında...:)

    YanıtlaSil
  35. oh oh..sefan olsun..sen ne giysen yakışır törende..ben spora gitmeye başladım yeniden..bende de dört bir yana doğru genleşme var son 1 aydır..yaza kadar forma girmem gerek..
    he canım..defilelerim varda...mankenim ya ben...ben zaten mükemmel bişeyim..anlamadın sen beni zaten...
    ay deli deli şeyler yapasım var bugün..bak sende bırakıp gidiyosun beni..ben deliririm artık bugün...hiyayyyyyytttttttttttttt..savulun..albirdesençakoğlu geliyorrrrrrrrrrrrr..savulun bre gafillerrrrr...
    ben patinaj dersleri almak istiyorum bu aralar..hafta sonu galeriaya gidicem..duruyomu orada hala buz pisti bilmiyorum gerçi..benim için bi donduruversinler pisti...valla bak...buz pateni yapcam bu yaştan sonra..o olmazsa tekerlekli paten yaparım..AY PATEN YAPASIM VAR HANDAN..HADİ SEN GİT KOFÖRE....birde meşaş vereyim birine buradan..gelir şimdi buraya..
    CİM.....KİLLİYCEM SENİ...PENÇELERİMDE TÜTÜYORSUN..ASLI HANIMDA GELMEDİ ZATEN GERİ..SENİNDE BLOG KAPALI..BLOG YAZASIMDA YOK...BENDE HANDANA SARDIM...
    hımmmmmmm...başka bişi yok handan..işte böle bişiler... :I

    YanıtlaSil
  36. FAZLA PATENİN VAR MI HANDAN?
    SONRA ALÇI İSTEMEYE GELİRİM...

    YanıtlaSil
  37. Hepsi güzel ama en çok , yeldeğirmenli evi , açık pembe gülü , 14.02 tarihli kuşları ve sonuncu resmi çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  38. gittin mi huuuuuuuuu?
    aman beeeeeeee
    aman beeeeeeee
    şaçlarının fönü bozulsun işşalah..
    sen bırakıp gittin ya beni..
    benimkiler gibi dimdik olsun saçların
    amin alahım aminnnnnnnnn..
    gittin mi kız?
    aman zaten benimde bi sürü işim var?imza atacam heryere...gel sanada bi imza vereyim..bak ünlü olunca vermem imza felan...hadi ben gidiyorum..çok işim var..ısrar etme handan kalamam yani aaaaaaaaaa..
    said kız kim?şu kemal ve hakkı gibi biri mi bu said?neden bu adamın adı gözüküyo devamlı senin yorumlarda..SAİD KİM DİYORUM HANDAN?tamam yaaaaa gidiyoruz..

    YanıtlaSil
  39. heeee.
    demek buradasın..
    aman ne bilim işte..bilmiyo musun beni..panik yaptım birden sen yoksun diye..
    ben bir ara gidip diğer bloga korkunç resimler asayım bari..hi hi..sen bi süre bakma o tarafa..orası benim kafa dağıtma blogum..diğeri ise milletin gelip bana kafa attığı blog...bi ortasını bulamadık be handan...:)))))))))

    YanıtlaSil
  40. Kırmızı gül olan resmi beğendim Handancım.Aslında hepsi güzel ama...

    YanıtlaSil
  41. Ben kuşların olduğu fotoğraf diyorum Handan hanım kızım.

    YanıtlaSil
  42. Ya Handan abla kac gundur bu resimlere bakmaktan sikildim, yok mu soyle yeni yanar-doner biseyler koysan?

    E ben ne kadar arsiz cocuk oldum simdi boyle, hem oy verme hem de serzenis eyleminde bulun. Yok yok bozdu beni buralar. :P

    YanıtlaSil
  43. olmuştur artık yeter. Ha 25 ha 35 :)

    YanıtlaSil
  44. ben deniz manzarasını çok sevdim
    :)(:

    YanıtlaSil
  45. aslında resimlerin açılmasını bekleyemedim. yorumlara bakılırsa ve ortalama bir cevap olsun diye ben, dört numara derdim. :)

    YanıtlaSil
  46. hi hi hi.
    sende hayatımsın..o da hayatım..
    şimdide bloguma gelip
    ''beni ormancıyla mı aldatıyon'' deme bana..
    fesatlanma henden..ben değişmem seni kimseye kızzz..
    şimdi bunu cim okursa kıskanır...:P
    yok ya cimide değişmem ben kimseye..:)

    YanıtlaSil
  47. Handancım bitmedi mi bu seçim yaa.. Benim falıma bak geç sen.. Uğraşma böyle. Kahveyi de hazırladım işyerimde bak..

    YanıtlaSil
  48. Kuşların fotoğrafını çekmeye bayılıyorum Nihal:-)

    YanıtlaSil